tisdag 1 april 2008

Biffig på gymmet


Imorse var jag rejält biffig på gymmet. Vi reagerade alla tre på att det luktade väldigt mycket mat, tyckte det luktade som det jag åt igår och tänkte att jag kanske fisit eller rapat precis. Men när doften blev markant även efter vi flyttat oss i rummet -och jag var säker att inga gaser läckt ut- blev jag riktigt fundersam.

Det var inga andra där än vår lilla grupp och jag var först in i rummet utan att reagera, då slog det mig! Jag stekte upp ett kilo lövbiff igår och utan köksfläkt blev det rejält osigt i lägenheten, T-shirten riktigt stank nu när jag blivit varm.

Det var extra skönt att duscha efteråt men handduken som hängt i hallen var även den inpyrd, nu går jag runt med lövbiffsos fastnat i halsen och mår lite psykiskt dåligt av det.

Träningen gick oavsett bra idag, trots matosstank och dåligt med sömn. Vänstra triceps har vaknat till liv sedan förra veckan och kunde leverera igen. Skönt!

Aldrig mer lägenhet utan köksfläkt, ska bli extra skönt att flytta i sommar!

Inga kommentarer: