fredag 20 augusti 2010

The it

Några sista åk innan det är dags att packa in sig i bilen och åka hem igen. Fint väder med snygga moln igen, fast mörkare moln är på väg och prognosen säger eftermiddagsregn.




Harri precis vid transporten till Hummeln. Alieninsekter i suddig förgrund.




lachamello på samma ställe.




marran på lillknixet precis vid Hummeln. marran kör utan kedja, lite kämpigt men det går bra.




JoMenSåAtt snorklar.




lachamello strax väster om östra stjärnvägen.




Nytt åk och marran tokkraschade på Ripbranten, tumlade långt ned. Otäckt men gick relativt bra!




Två åk på 1000 metern med lite variation, sen satte vi oss på Hyddan för ännu en god lunch.




När vi kom till Hyddan satt redan Slöviksgänget där, när vi ätit färdigt var de istället hemma och slöade...




Sista åket blev 1000 m > Örnnästet > Övre snorkeln > Nelson > nedre DH > 4 X > Jannes rygg. Fin-fin avslutning på min Åreresa.


Harri och JoMenSåAtt klämmer ut ett sista åk. Jag gav mig när det började regna och kroppen var trött men farten "hög". Dags att packa bilen och njuta de sex timmarna hem... Vi ses igen, Åreskutan.

1 kommentar:

Tille sa...

När jag blir stor ska jag börja med MTB. Det ser roligt ut.

/T