lördag 23 juni 2001

Vill vara ensam.

Tänk hur konstig man är. Ibland vill jag bara vara ensam och göra ingenting, eller det jag känner för.

Trots att jag älskar personen jag bor ihop med kräver min själ att få vara ensam. Det hjälper inte att Anki är i rummet bredvid, det är inte tillräckligt ensamt.

Idag jobbar hon iaf. så att jag får vara hemma med mig och mitt på något vis. Men jag tror jag ska åka bort i vilket fall.

Ut och cykla :) Jag har inte suttit på cykeln sedan KjellsTur den 10:e juni. Faktum är att jag inte ens monterat ihop den igen.

Bäst att passa på när det är uppehåll och förkylningen gett sig :)

När jag bodde hemma hos mor och far och pluggade behövde jag vara ensam ungefär en timme om dan och ”meditera”. Ofta åkte jag ut och satte mig någonstans, eller så låste jag in mig på mitt rum.

Nåja.

Inga kommentarer: