måndag 26 november 2007

Det kom ett par mail...

Dear Mattias Lind,

We are pleased to inform you that the following service(s) have been successfully updated by Register.com's SafeRenew(tm) Automatic Renewal System. A detailed receipt has been sent to:
[min jobbadress]

jernrannet.com



Jernrännet är en lokal skridskotävling som bl.a. arrangerades av en f.d. kollega. Undrar om firman som sköter domännamnen bara tagit någon annan @jobbet.com-adress att skicka till? Jag försökte ringa en Mattias Lind i Ludvika, men han ville inte svara. Så jag ringde till Web fabriken som skulle kolla på saken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja tänk hur det kan gå. Fick du nån ordning på problemet. Orsaken till det är att registreringen via register.com gjordes vi mitt konto när ni valde erat lokala webhotell i Ludvika.

Och svaret fick du inte eftersom jag har nya telefonnummer.

Tobbe Arnesson sa...

Mja, det var ju inte direkt mitt problem. :)

Tyckte bara det var underligt att det kom till mig eftersom jag aldrig varit inblandad i jernrennet.