lördag 26 maj 2007

Grillning och Bolanche


Under torsdagsfikat höjdes det röster för utgång och rätt snabbt roddades en sådan ihop i Borlänge för att kunna få se lite nytt kött. Här på bilden ovan tittar Harri, Emil och Ryddan på lite av det kött som skulle avnjutas denna sommarljuvliga vårkväll.

Här avnjutes lite av köttet. Jag och C (som inte vill vara med på bild) käkade burgare, Emil och Ryddan något biffkött och Harri pepparstek. Jag hade otur med ölväljandet och tog en Rauchbier till grillningen som knappt han smakas innan det var dags att sitta ned. Passar inte alls till mat så jag knäppte en Duval. Det var inte heller något bra val, oh well.



Efter maten flyttade vi in och här ses hur jag försöker byta ringsignal på Emils telefon (då han har en riktig skitsignal). Förstod dock inte hur hans telefon fungerade så... Ryddan DJar i bakgrunden, fast just när bilden togs försöker han nog läsa tror jag?


Medan Ryddan letade efter LP-skivan med "Älgarna demonstrerar" hittade vi istället detta rasistiska brädspel.


Sist vi var på kalas hos Ryddans päron hittade vi en nazikatt också. Hm... ;)

Strax därefter tog vi Taxi in till Borlänge centrum och invaderade Bolanche där dansgolvet gjordes osäkert under flera timmar. Harri höll på att bli utslängd när han satte sig och surfade bredvid dansgolvet, vakterna trodde han satt och sov. :D

Stort tack alla, riktigt trevlig kväll faktiskt!

Inga kommentarer: