måndag 28 maj 2007

Årets första solbränna



Var ute i stort sett hela dagen igår, knallade bland annat över 13 km till tre olika affärer i helt olika delar av Borlänge. Fikade i Gamla Staberg, strax utanför Falun. Fullt av morsdagslunchare och svindyr fika, men trevligt att ligga på en filt i solen och njuta. Otrevligt var dock upptäckten att det tjocka inbjudande lagret på morotskakan var grädde. Hädare som borde brännas på bål!

Men den som brändes var jag -bl.a. i mitt tillbakadragande hårfäste- borde ha keps sådana dagar.

Har uppdaterat bloggen med ett inlägg från fredag och ett från lördag också, retroaktivt.

Uppdatering 070529: Någon som saknar en nakenbild här? Kolla kommentarerna... Fler bilder i samma anda finns här, men inte just den jag snodde.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Tobbe!
Du har publicerat en upphovsrättsskyddad bild ”solbranna” på din blogg som jag ber dig ta bort! Googles hade rankat bilden högt men jag har nu tagit bort sökningen från dem till min hemsida. Vänliga hälsningar / Anders

Patrik Skolling Möller sa...

Skön snubbe. Undrar om alla kvinnor som kommentarat den hemsidan har vågat se på han snopp som så flitigt förekommer på ett antal bilder. Vilken patetisk jävel.

//Skoglong

Tobbe Arnesson sa...

Vaddå patetisk? Han gillar att vara naken och att visa det på Internet, ser inget patetiskt i det alls?

Det är skönt att vara naken.

Patrik Skolling Möller sa...

Jag skall också göra en nakensida.