tisdag 8 maj 2007

Min första melodi!


Åh, jag är så stolt! Nu har jag spelat min första melodi, lyssna på alstret och njut! Lägg särskilt märke till flytet mellan enfingersackordbytena längs med E1. :D

Försökte även ta en flygpaus i plinkandet. Besvikelse #1 blev att det regnade. Besvikelse #2 att det blåste när jag kom runt husen. Besvikelse #3 att det pågick fotbollsträning på Skogsplan. Besvikelse #4 att parkeringen nedanför slalombacken kändes för liten, inte minst för att någon parkerat en ensam bil mitt på planen. Så jag gick hem igen.

Nu ska jag plinka lite till, innan det är dags att somna in till Sals äventyr igen.

3 kommentarer:

Jesper Löfgren sa...

"Har ni Elefanthud 2000?" =D... Ja du pojken... Vi måste öva fingrarna på dig tror jag... Vill inte skryta, men mitt senaste inspelade klingkande, inte för att det är bra, men det är "sång" inkluderad iallafall ;).. http://www.youtube.com/watch?v=WKX5vuQkKC0

Anonym sa...

En stor applåd, jag är "grumt" imponerad.

Anonym sa...

Kemperekko!