fredag 16 november 2001

Storm

Tjoho!

Tänk vad "lite" blåsväder kan ställa till.

Anki åkte från Östersund till Ludvika med tåg igår, men eftersom det var så blåsigt fick de åka buss till Gävle och därifrån taxi till Ludvika, tror jag. Inte hunnit intervjua henne så noga än - jag sov när hon kom hem och då snuttades vi bara.

-+-+-+-+-+-+-+-

På simningen imorse var det bl.a. fyra personer där, runt 25 om jag ska gissa. Två killar och två tjejer. Fan vad de härjade, fick nästan lust att be dem lugna ned sig. Lite jobbigt när man går upp en timme tidigare och betalar för att träna och så är det sånna ivägen *sucka* På sätt och vis är det väl roligt att de har kul men å andra sidan bör de visa respet för de som faktiskt var där för att träna. Moget.

-+-+-+-+-+-+-+-

Idag ska jag till Västerås och lira Laserdome efter jobbet. Hoppas det är skoj, aldrig gjort det förut. Jag inbillar mig att det inte är lika kul som paintball men är det bara hälften så roligt är det skoj ändå :)

-+-+-+-+-+-+-+-

Lunchmöte idag, jag som ville hem och träffa Anki. Jaja, firman bjuder iaf. på käket :)

Lev & må!
/Tobbe

Inga kommentarer: