torsdag 15 november 2001

WOHO..oo..

Woho! Idag kommer Anki hem efter 24 dagar i Östersund!
Woho! Jag har inte städat än och jag har inte mången timme över idag till det innan hon står på tröskeln.
Woho! Än en gång lyckas jag!
*gör en liten segerdans*

Tänk att man alltid lyckas skjuta på saker och ting, fantastiskt. Bra jobbat Tobbe. Självdiciplin som en... *fundera* ...som en hel karl! *skratt*

Nåja. När hon kommer hem är det mörkt så då kanske det inte syns att det är så ostädat? Så farligt är det inte, en snabbis med dammsugaren och en sväng med skurmoppen så är det nog fint igen. Det borde man hinna *tycker*

-+-+-+-+-+-+-+-+-
Oh yeah!
Igår, på gymmet, vågade/lyckades jag ätnligen hitta mitt max i en av övningarna, benpress för att vara exakt. När jag insåg att jag låg och bollade med 130kg fick jag en skaplig endorfindos. Vem hade kunnat tro att styrketräning kunde vara så skönt? Hihi. Späder på träningsnarkomanin lite :)

-+-+-+-+-+-+-+-+-
Imorgon ska jag till Västerås och lira laserdome med jobbet. Det blir premiär för mig. Jag inbillar mig att man inte tar det på samma allvar som paintball. Men är det bara hälften så roligt så är det värt resan dit .) Trots att Anki är hemma. Eller hemma och hemma, hon skulle visst gå ut med sina polare.

-+-+-+-+-+-+-+-+-
Nu är det ungesifär tretton timmar till jag får ge Anki en kram :) *längtar*

-+-+-+-+-+-+-+-+-
Se där, jag lyckades få till en dagbok fast jag inte hade något speciellt att säga. Men av alla som skriver dagböcker på lunar, hur många har egentligen något speciellt att säga? Tänkte väl det...

Lev & må!

/Tobbe

Inga kommentarer: