torsdag 26 april 2007

Termogenes!


Shit, jag rinner bort! Begriper inte hur jag kan vara så varm? Eller är jag bara het? *tschh* Köpte ett par jeansshorts på lunchen och har sprungit runt iklädd dem resten av dagen, sitter nu nygymmad och eftersvettig igen.

Dagens (och gårdagens för den delen) I-landsproblem: MP3-spelaren är fortfarande laddad med sovmusik från flygningen till Spanien i februari. Slog av random och letade upp en låt från Metallica - St. Anger igår men tyckte iaf. det slumpade. Förstod idag att jag lagt in låtarna utan katalogstruktur och med låtnummer först i filnamnet, så först kom spår ett från St. Anger och sedan spår ett från Jimmy Nail. Inte riktigt gymmusik - för mig i varje fall. Har ett 2Gb CF-kort med i beställningen från Thomann så snart kan jag ha lite fler låtar i spelaren igen.

MP3-spelaren är död, länge leve MP3-spelaren!

2 kommentarer:

Johan Mölleborn sa...

Jeansshorts? Trodde det dog ut när Wham splittrades. =D
/J

Tobbe Arnesson sa...

80-talet är tillbaka johan, har du missat det? Kolla bara på streetscenen med cykling. En gammel-Crescent (eller De Rosa :P ) är skitfränt.

Fast lyckligtvis är fransarna på jeansshortsen long gone, fast jag hade gärna haft dem 80-talskorta. Kulpåsen på ena sidan och ollonet på den andra. Dingeli-ding!

Men nä, nu får man ha shorts som slutar under knäna. Orekorderligt!