tisdag 10 juli 2007

Na na na na, dumpa dig

Na na na na
Jag skulle dumpa dig, dumpa dig
Bättre på plats än genom telefon
Na na na na
Jag skulle dumpa dig, dumpa dig
Bättre på plats än genom telefo-o-on

En tung dag, en riktigt tung dag. Eftersom jag inte velat dumpa C över telefon har jag smugit med mitt nya förhållande med Anki. Taskigt måhända, men hur man än gör i en sådan här situation kommer man att såra. Jag tänkte att det är bäst att säga det från person till person.

Så idag efter jobbet styrde jag bilen till Borlänge, knallade in till C och kom helt av mig, skämdes fram att jag hade ett problem. Hon visste vilket och var inte överraskad, tyckte jag gott kunnat sagt det över MSN redan igår.

Oh well, sagt är sagt och gjort är gjort.

Tack för riktigt bra fem månader C, vi har haft det mycket skönt och skoj tillsammans. Hoppas du hittar någon som kan ge dig den kärlek du utan tvekan är värd. Du är en fin människa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Elin anade att du dubbelkörde ett tag. Hon hade rätt. Lycka till med nya.

Tobbe Arnesson sa...

Du vet ju redan att hon hade rätt och jag skrev det i klartext (nåja) i din blogg. :P

Anonym sa...

Min blogg verkar vara värsta träffpunkten.