lördag 15 juli 2000

Nära skjuter ingen hare :(

FAN!

Jag och Harri trampade iväg till Gussjöstugan igår, hade förhoppningar om att kunna komma upp i 70km/h den här gången.

Tyvärr var cykelkläderna i tvätten så det blev till att dra på sig myspys-byxor och en tröja. Kändes som att jag skulle ha haft en blå Jofa-hjälm, vita, avklippta trädgårdshandskar med svarta noppror och skidpjäxor oxå. För att det skulle matcha lixom.

Nåväl, upp gick bra, men ner? *fnys* Toppade bara 69km/h och jag kände mig som en michelingubbe, minst sagt :)

Så snubblande nära att jag trampade för allt vad jag var värd i nästa backe, men den räckte inte heller. 60 vart det i den. Men pulsen nådde den teoretiska maxgränsen; 198. Undras om det är bra? Jag är skeptisk :) Kände mig nästan febrig efteråt, om det var för myspyskläderna, pulsen eller att jag håller på att bli sjuk vet jag inte. Hoppas på det första :)

I övrigt var jag helt slutkörd i går, innan cyklingen givetvis. Satt med en kund i telefon 75% av arbetstiden och försökte lösa ett SMTP/TURN problem men inte fan lyckades vi med det heller. Får bli till att migrera till Windows 2000 på den burken så kanske det ordanr sig *djup suck*

Nåja, nu ska jag kika vad som ramlat in i mailen. Troligen en hel del för jag installerade om burken igår så det borde vara fem dagars e-mail (sparar på servern).

Ha det gott allesammans!

/Tobbe

Inga kommentarer: