tisdag 31 mars 2009

Kvartalsrapport

Tisdagsmahjongen blev inställd idag, så jag och Harri återvände ännu en gång till Höjdarstigen. Nu börjar marken titta fram där under snön och isen, se bara vilken skillnad det blivit på två dagar!



Nu har årets första kvartal kommit till sitt slut, 90 dagar. Om jag ska fixa mitt mål med året att cykla 365 timmar borde jag alltså ligga på lika många timmar. Det gör jag inte, "bara" 25 timmar har det blivit i sadeln så här långt.


Men det har varit en vinter med ovanligt mycket snö, helt omöjligt att cykla i skogen. Jag tror nog de 65 timmarna som saknas kommer in på kontot innan sommaren är över - tillsammans med de månadernas timmar så klart! :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mer vind och regn, bort med snön!! =)

Malin sa...

Ja usch, bort med snön!
Jag vill cykla racer! Detta året ska jag även cykla MTB, men det var så kul med racer förra året att jag glömde bort MTB:n. Eller ja, jag hade ju ingen racer, men MTB med slicks, men nu har jag en riktig racer!

Tobbe Arnesson sa...

Jag har en racerram med gaffel, men inte övriga delar. :D

Fast jag har ju både bockstyre och relativt släta däck på Sutran. Det utgår en racerdelegation från Lindbergs Cykel på onsdagar klockan 18.30, det kanske kan vara något för både Malin och mig?