lördag 11 augusti 2007

MorgonMuniMotMidjan

Tjipp!

Enda sättet att minska midjemåttet är att göra av med fler kalorier än man äter, jag har ingen lust att dra in på det jag äter - så då får jag röra på mig mer istället. :)

Ett klassiskt knep är att motionera innan frukost, med en proteinshake i magen. Sagt och gjort, på med hjälm, knäskydd och ut med munin.

Mumin? Nej, muni. Mountain Uni-Cycle, enhjuling för terräng. Jag försöker lära mig men det är glest mellan träningarna. Idag kom jag ungefär 20 meter på tre av försöken, några kom jag inte iväg alls på. Men jag tycker det börjar släppa - till slut.

Eftersom det är rätt trist att se någon vara helt värdelös på något så tänkte jag visa Kris Holm istället för mig. Han är galen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För akut hjälp rekommenderas muni mot muni-metoden.

Mickegillarcyklar sa...

Jag tycker muni är lite obscent. Vingla omkring med en hand i skrevet så där...