söndag 19 augusti 2007

Underligt mail


Loggade in på mitt slumrande SD-konto idag och hade fått ett mail från blondegirl25 som jag tyckte var lite roligt:

Hei!

Jeg er en norsk jente på 25 år som er slank med pent utseende. Jeg søker en mann fra Dalarna for vennskap og erotikk. Vil du ha kontakt med meg, håper jeg at du sender meg en mail til [borttaget] Da vil jeg fortelle mer om meg selv og sende deg et bilde. Jeg vil radere profilen min på spraydate, så send mail. Håper du skriver.
Ibland undrar man mer än annars, vore nästan lite kul att se vad man får för svar.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha! Hon hade humor.

Johan Andersson sa...

Hon vill verkligen ha dig ju. Speciellt nu när du bådybildar!!

25 år.... Rena barnungen ju.. Faan vad gammal man har blivit.

Anonym sa...

svarar du inte på det där så blir jag arg! :)

tror att ALLA här på bloggen är nyfikna på vad som händer..

//mattel

Tobbe Arnesson sa...

Du kan sova utan ilska mattel, jag har svarat. Återstår att se om man får något svar tillbaka bara - hon kanske är nykter nu. ;)

Mickegillarcyklar sa...

Haha! Jag tycker det är festligt att hon söker just en man från dalarna. Inget ont om dalmasar utan snarare varför begränsa sig till dalarna?
Men Johan har nog rätt, det måste vara båddybildingen :-)
Du MÅSTE svara!!

Anonym sa...

En kompis från Gävle fick liknande mail för några år sedan. Hon var snygg och gillade erotiska övningar. Hon skulle hälsa på honom bara hon kunde skicka pengar till tågbiljetten...

//Super Ingo

Anonym sa...

"bara han kunde skicka pengar" skulle det stå...

//Super Ingo

Tobbe Arnesson sa...

Ja, något skumt är det ju. Men det kan bli en skoj följetång. Kanske kan jag få henne att skicka en bild med någon rolig skylt som bevis på att hon finns. Blir lite svårare då det är skandinaviska i bägge ändar dock. Finns en sida med som samlar på sådana bilder från bl.a. Nigeria.

Mickegillarcyklar sa...

Jaha? Update tack! :-)

Tobbe Arnesson sa...

Inget svar ännu, hon är nog nykter igen. ;)

Anonym sa...

Va f-n.... jag som trodde jag var den ende för henne... nä nu jäklar...