onsdag 8 april 2009

Spanien 2007


I slutet av februari 2007 var jag i Sierra Nevada-bergen i södra Spanien och cyklade via guidefirman Switch-Backs. Eftersom jag snart ska dit igen letade jag upp min gamla reserapport och färskade upp minnet. Jag skrev den före den här bloggens existens så nu passade jag på att lägga in dem här.

16-17:e februari: Spanien: Resan dit
Söndag den 18:e: Första cykeldagen
Måndag den 19:e: Önskar alla måndagar var så här
Tisdag & onsdag: I Greg Minaars hjulspår
Torsdag den 22:a: Fantastisk kräkcykling!
Fredag och hemresa: Adjö damm, hej snö!

Vill man hellre läsa en komprimerad artikel om resan finns en sådan sedan gammalt på happymtb.org.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fasen, har ju sett bilderna tidigare, det där var minskade ju inte cyklingssuget direkt!!

Vill åka dit _NU_! :)

Mickegillarcyklar sa...

Nu har jag plöjt alla inläggen inte helt otippat ökade cykelsuget markant. Skönt att det snart ska stillas! :-)

Mickegillarcyklar sa...

Ser fantastiskt ut:) Jag som inte ens cyklar vill åka. Jag kan åka med för att hålla vattensäckarna:)kramar Mickes sambo Carro.

Tobbe Arnesson sa...

Det skulle vara kul om du blev med Carro, men kan tänka mig det är lite tråkigt att stå och titta på när de andra har roligt. Du får helt enkelt börja cykla. ;)

*kram*